If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Мисля, че за сега работи термостата. При 5 градуса навън загря за 15мин. По светофарите пак си качва до 98 и спада от вентилатора и движението на колата. Стрелката на таблото показва реално как се движат градусите над 90. Последната част е извън града и там си е между 75 и 90. Извода ми е, че стрелката взе да показва реално и не седи забита на 90 както преди.
Казахме ме ти още в първите два поста, добре че не се хвърли да сменяш прибързано. Тук е обичайно нищо неразбиращи да съветват.
Извън града такива колебания 75-90 не са ли странни,все пак не е чак толкова студено.Онзи ден на 4гр.темперетура ми падна на 77гр след 4-5км каране без газ, според мен си е проблемен термостат след като му дават 88гр. температура на отваряне
Точно така,само с лаптоп!Само не знам как на дизелова 166 ви стоят стрелките на 90 градуса,като при спускане по наклон не се подава гориво в цилиндрите и колата изстива!При мен стрелката стои на едно деление под 90 градуса,а в по-студено време на следващата по-надолу!Всичко е въпрос на КПД!
Точно така,само с лаптоп!Само не знам как на дизелова 166 ви стоят стрелките на 90 градуса,като при спускане по наклон не се подава гориво в цилиндрите и колата изстива!При мен стрелката стои на едно деление под 90 градуса,а в по-студено време на следващата по-надолу!Всичко е въпрос на КПД!
Колата не изстива, постъпва въздух в цилиндрите, който се компресира и загрява от това, сигурно си си помпил колелото с ръчна помпа и знаеш как почва да пари
Моята стрелка не мърда, независимо къде се движа, слизаше надолу, само когато се повреди термостата и примерно слизах от Боровец.
Колата не изстива, постъпва въздух в цилиндрите, който се компресира и загрява от това, сигурно си си помпил колелото с ръчна помпа и знаеш как почва да пари
Моята стрелка не мърда, независимо къде се движа, слизаше надолу, само когато се повреди термостата и примерно слизах от Боровец.
Почти всеки дизел изстива при хубави минусови температури и пуснато парно. Дори и с подаване на гориво, да кажем когато работи на място. Ако не изстива, на 99% има проблем с парното.
Значи при мен на място си държи 90 градуса,но при движение извън града пада до втората черта под 90!Лятото пък си заковава на 90 градуса,като я карам в диапазона
2500-3000 оборота!Така че не знам дали термостата ми е за смяна!
Почти всеки дизел изстива при хубави минусови температури и пуснато парно. Дори и с подаване на гориво, да кажем когато работи на място. Ако не изстива, на 99% има проблем с парното.
Почти, не означава всеки, нали?
Не съм го гледал с лаптопа на каква температура е, но стрелката след смяна на термостата не мърда никога. Климатроника стои целогодишно на 24 градуса и не съм забелязал да не топли добре през зимата, когато е много студено стига на 90 градуса след деветата минута при скорост 60-70 км/ч
Почти, не означава всеки, нали?
Не съм го гледал с лаптопа на каква температура е, но стрелката след смяна на термостата не мърда никога. Климатроника стои целогодишно на 24 градуса и не съм забелязал да не топли добре през зимата, когато е много студено стига на 90 градуса след деветата минута при скорост 60-70 км/ч
Да, не означава. Често предкамерните греят повече и могат да работят на място без да се охлаждат.
Comment